Friday, November 14, 2008

Bye bye,

written by : dc ,ivan
-
要等的车开走了
落单了留我一个
its okay
告诉自己会回来的
-
你开口说要走了
你怎么那么舍得
oh baby
我想你不会再回来了
-
怎么了 怎么了 你变了
怎么了 我票都买了
我们的。

-
爱已不在 就沉默离开
我明白 或许应该看开
永远的车辆 来不及上
只是留下遗憾
-
你早已离开 我还在徘徊
不明白 你或许不回来
握不住的爱 我不勉强
至少能调头来 说byebye

2 comments:

bluestarstsl said...

can i know where to download your songs?
the links you gave are not working...

bluestarstsl said...

do you have all the lyric in one special page? or would you catagorize all under a catagory? so that will be easier so search... just a suggestion!...good luck! to you!